reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľuboš Hamaj

Ľuboš Hamaj

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som nicim vynimocny, snazim sa v zivote hladat to co ini prehliadaju a tesit sa z toho. Verit v dobro a schopnosti cloveka zit svoj zivot. Hladat krasu jednoduchosti ukrytu v kazdom z nas. Zoznam autorových rubrík:  Na slovíčko s BohomRozprávanie o životeSúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Ticho

Ľuboš Hamaj

Ticho

Kedy ste si naposledy vychutnali naozajstné ticho? Také ticho, že ste len sami so sebou, nevnímate okolitý svet, ste len vy a Boh. Tak, táto otázka by určite zaskočila mnohých vás, ktorí v tejto chvíli čítate tieto riadky. Ticho je v dnešnej dobe považované skôr za prežitok a niečo trápne zastarané, čo nepatrí do nášho moderného sveta. Rýchle a dynamické tempo nášho života v sebe ukrýva stále striedajúce sa cykly povinností, práce, toho čo musíme, občas i toho čo chceme, ale často zabúdame na seba a svoju dušu.

  • 11. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 517x
  • 2
Sa-to, Samo a iní „pracanti“

Ľuboš Hamaj

Sa-to, Samo a iní „pracanti“

Nie je hádam pracoviska, na ktorom by nezamestnávali dvoch veľmi zaujímavých pánov. Ak ich ešte nepoznáte, jeden sa volá Sa-to a druhý Samo. Minule som ich stretol ako sa len tak prechádzajú s rukami vo vreckách po našom dvore. Zrejme nemali do čoho pichnúť, asi preto, že u nás pracujú len usilovní a pracovití ľudia.

  • 7. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 663x
  • 3
Byť „cool“ je dnes „in“

Ľuboš Hamaj

Byť „cool“ je dnes „in“

Popoludní som sedel v štúdiu istej rozhlasovej stanice a pripravoval som si vstup do vysielania, keď sa mi v rohu monitora objavila malá obálka. Skvelé, prišiel mail, pomyslel som si, aspoň nemusím vymýšľať rôzne kľučky, aby som sa dostal z toho, že mi nikto nepíše. Otvoril som poštu a začítal som sa do riadkov, ktoré prezrádzali, že ich zrejme písal výsostne pohodový človek. Ako čítam, tak čítam, čo cool, to cool. Cool sem, cool tam... nám už je to všetko jedno... to som si len spomenul na slová jednej pesničky, ktorú si pamätám ešte z detstva. Na záver ma pisateľ mailu ocenil coolovým vyznamenaním – citujem: “Zdravím Ťa, Ty coolový moderátor!!!”

  • 6. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 048x
  • 10
Ďakujem...

Ľuboš Hamaj

Ďakujem...

Večer som cestoval z práce domov. Po namáhavom dni som sa spokojne uvelebil v sedadle za vodičom a sledoval som mojich spolucestujúcich. Nikdy sa nesnažím medzi prvými nahrnúť do autobusu, ale práve včera zastavil práve pri mne, tak som nastúpil skôr ako sa hlúčik cestujúcich stihol premiestniť ku dverám. Všetci nastúpili, dvere sa zatvorili, vodič v spätnom, zrkadle ešte naposledy skontroloval, či niekde vzadu neuvidí nejakého oneskorenca. Už, už sme sa mali pohnúť, len zrazu sa k predným dverám hrnú dve udychčané postavy. Vodič ochotne otvoril dvere, aby mohli i títo oneskorenci nastúpiť. Mlčky si vzali lístok a usadili sa v sedadlách. Bez slovíčka vďaky, úsmevu, či celkom obyčajného pozdravu.

  • 2. mar 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 085x
  • 3
Mladí, krásni a úspešní.

Ľuboš Hamaj

Mladí, krásni a úspešní.

Večer po práci občas zájdem do kostola. Aj keď som uťahaný, chcem sa aspoň na chvíľu stíšiť a zastaviť. Občas sa obzriem okolo seba na poloprázdne lavice, v ktorých vedľa seba sedí zhrbená starenka, mentálne postihnutý pán, ktorý z času načas otočí hlavu a naširoko sa usmeje. Miništrant s námahou číta prosby veriacich. Bojuje proti osudu, ktorý mu nedoprial byť zdravý. Nie je z toho sklamaný, naopak, teší sa a na jeho tvári sa zračí radosť, že vôbec môže aspoň otvoriť ústa. Vzadu, v kúte sedí schúlený bezdomovec, ktorý čaká až veriaci vyjdú z kostola von, aby ich mohol požiadať o milodar.

  • 28. feb 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 919x
  • 10
reklama
SkryťZatvoriť reklamu