reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Ľuboš Hamaj

Ľuboš Hamaj

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som nicim vynimocny, snazim sa v zivote hladat to co ini prehliadaju a tesit sa z toho. Verit v dobro a schopnosti cloveka zit svoj zivot. Hladat krasu jednoduchosti ukrytu v kazdom z nas. Zoznam autorových rubrík:  Na slovíčko s BohomRozprávanie o životeSúkromnéNezaradené

reklama

Na slovíčko s Bohom

Stačí iba slovo a Tvoja duša ozdravie

Ľuboš Hamaj

Stačí iba slovo a Tvoja duša ozdravie

V našom živote sa veľakrát stretávame s pojmom viera. Toto slovo je niečím neviditeľným, nehmatateľným a ťažko definovateľným. Veriť možno vo všeličo. Možno ste sa už aj vy niekedy zamysleli nad tým, čo je viera, čo nám prináša a z čoho pramení. Človek môže veriť vo vlastné schopnosti, v dobro, často veríme rôznym podomovým obchodníkom, dílerom alebo firmám, ktoré nám za „malý“ finančný vklad sľubujú neskutočné výnosy. Veríme tomu, či onomu.

  • 1. júl 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 175x
  • 20
Mami a prečo, sú všetci tak ticho?

Ľuboš Hamaj

Mami a prečo, sú všetci tak ticho?

Cestoval som v autobuse do práce. Veľmi sa mi nechcelo, pretože slúžiť nočné nie je žiadna výhra a tí, ktorí takto musíte pracovať mi dáte určite za pravdu. Oproti mne sedela mamička s asi 4 ročným chlapcom, ktorý sa neustále vypytoval rôzne veci. Veľa z jeho múdrostí som nezachytil, lebo jeho detský hlások zanikal v hlasnom zvuku motora. Jedna otázka mi však neunikla: “Mami a prečo, sú všetci tak ticho?”

  • 24. máj 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 148x
  • 13
reklama
SkryťZatvoriť reklamu