reklama

Byť „cool“ je dnes „in“

Popoludní som sedel v štúdiu istej rozhlasovej stanice a pripravoval som si vstup do vysielania, keď sa mi v rohu monitora objavila malá obálka. Skvelé, prišiel mail, pomyslel som si, aspoň nemusím vymýšľať rôzne kľučky, aby som sa dostal z toho, že mi nikto nepíše. Otvoril som poštu a začítal som sa do riadkov, ktoré prezrádzali, že ich zrejme písal výsostne pohodový človek. Ako čítam, tak čítam, čo cool, to cool. Cool sem, cool tam... nám už je to všetko jedno... to som si len spomenul na slová jednej pesničky, ktorú si pamätám ešte z detstva. Na záver ma pisateľ mailu ocenil coolovým vyznamenaním – citujem: “Zdravím Ťa, Ty coolový moderátor!!!”

Písmo: A- | A+
Diskusia  (10)

Nevedel som ako mám chápať slovnú zásobu tejto osoby, či sa mám nahnevať alebo potešiť. Veď koniec, koncov tých coolových moderátorov nie je až tak veľa. Nebudem sa teraz vyjadrovať k  mojím mo derátorským schopnostiam, či skôr neschopnost iam, ale sa tak trošku zamyslím nad dnes tak moderným slovíčkom cool. Dnešný mladý človek ráno otvorí svoje coolové oči, coolovo vyskočí plný elánu zo svojej coolovej postele, vbehne do very cool sprchy, hodí na seba zopár coolových handier a rozbehne sa do sveta. Náš svet nie je ani zďaleka tak cool akoby sa na prvý pohľad mohlo zdať. Aj keď nie je, prečo by si ho dnešný coolový mladý človek coolovým nemohol urobiť. Zjesť niečo rýchle, veď času je tak ukrutne málo a   mať málo času je dnes predsa cool. Potom behom do práce... pravdaže všetko v medziach pohody, veď od roboty aj kone ..., hmm, teda prichádzajú o   život. Poobede skočíme ešte niekam na kávu, pretože treba udržiavať coolové kontakty s najcool ľudmi. Večer ešte diska, alebo bar, jedno i druhé je dnes mimoriadne cool.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Potom už len coolovo unavený trafiť do tej správnej postele a

Ve

No nie?!  prikryť sa svojim coolovým paplónom. ď byť cool je dnes predsa in.  

Ľuboš Hamaj

Ľuboš Hamaj

Bloger 
  • Počet článkov:  13
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nie som nicim vynimocny, snazim sa v zivote hladat to co ini prehliadaju a tesit sa z toho. Verit v dobro a schopnosti cloveka zit svoj zivot. Hladat krasu jednoduchosti ukrytu v kazdom z nas. Zoznam autorových rubrík:  Na slovíčko s BohomRozprávanie o životeSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu